This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci. Proin gravida nibh vel veliau ctor aliquenean.

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

+01145928421
mymail@gmail.com

Blog

Od czego zacząć działania w marketingu online?

Założenie własnej firmy to dopiero pierwszy krok jaki musi zrobić każdy przedsiębiorca, kolejnym krokiem jest rozpoczęcie faktycznej działalności, czyli świadczenia usług czy produkcji, ale zaraz za nimi lub wręcz jednocześnie z nimi należy podjąć działania marketingowe, które pozwolą na sprzedaż produktów czy usług. Ponieważ jednym z najpewniejszych i stosunkowo niezbyt kosztowych (choć to także naturalnie zależy od rodzaju prowadzonych działań) są działania marketingu internetowego. Chcąc rozpocząć działania w sieci należy postępować zgodnie z kolejnymi krokami:

  1. Wykupić domenę internetową – innymi słowy zdecydować się na konkretny adres www. Większość firmy decyduje się na adres, który jest jednocześnie nazwą ich firmy, lub odwrotnie najpierw wykupuje domenę związaną z działalnością np. szklaneozdoby.pl, a następnie rejestruje firmę pod tą nazwą. Dowolność jest tutaj duża i w zasadzie zależy od własnego wyboru. Marketingowo? Domena z frazą w adresie może się łatwiej pozycjonować, zaś domena będącą firmy sprawi, że na frazę związaną z nazwą firmy bez pozycjonowania Google naturalnie będzie zwracało właściwe wyniki.

  2. Wykupienie hostingu lub serwera – każda strona internetowa, a dokładniej jej pliki muszą znajdować się w jakimś fizycznie istniejącym miejscu. Może to być własny komputer przeznaczony na serwer, ale wiąże się to z dodatkowymi wydatkami: kupnem komputera oraz stałym podłączeniem do prądu i internetu, ten komputer nigdy nie może być wyłączony. Duży z tym zachodu i koszty dodatkowe, nie mówiąc o problemach jeśli komputer – serwer ulegnie awarii, dlatego najczęściej firmy decydują się na zakup hostingu, czyli udostępnienia serwera, przez firmy zajmujące się tym profesjonalnie. Więcej na ten temat można znaleźć wpisując w wyszukiwarkę hasło – hosting w wer.

  3. Zamówienie własnej strony internetowej – bardziej zaawansowani użytkownicy mogą spróbować postawić ją samodzielnie na znanych CMS (czyli systemach do zarządzania treścią), gdzie mamy gotowe szablony, będzie to prosta strona, mające swoje ograniczenia, ale zrobiona za darmo. Dużo lepszym rozwiązaniem jest jednak zlecenie tego zadania profesjonalistom, najlepiej gdy będzie to firma profesjonalnie zajmująca się także pozycjonowaniem, wtedy mamy pewność, że strona będzie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki, a zatem możemy liczyć na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. W przypadku zamawiania strony internetowej należy być bardzo ostrożnym i dopytać osoby, która oferują nam tę usługę, czy napisze stronę od podstaw, czy przygotuje ją w oparciu o znany CMS, jeśli jest to druga opcja – wykonanie strony powinno być o wiele tańsze.

  4. Pozycjonowanie strony – jeśli mamy już stronę, przygotowaliśmy teksty na nią, to należy rozejrzeć się za agencją, która poprowadzi pozycjonowanie, nie ma się co oszukiwać nie da się samem pozycjonować strony (jeśli ktoś twierdzi inaczej – kłamie), można natomiast samodzielnie spróbować poprowadzić kampanię AdWords, ale o tym opowiemy innym razem…

Sorry, the comment form is closed at this time.