This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci. Proin gravida nibh vel veliau ctor aliquenean.

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

+01145928421
mymail@gmail.com

Blog

gabinet fizjoterapii

Case study: reklama gabinetu fizjoterapeuty

Zarządzanie gabinetem fizjoterapeutycznym nie jest zadaniem łatwym. Obejmuje ono wiele różnorodnych pól. Na rynku jest spora konkurencja w tym zakresie, dlatego istotnym obszarem działań jest tutaj marketing takiego miejsca.

Nasze case study tym razem obejmuje gabinet: www.iclb.pl.

Opis firmy: gabinet mieści się w Krakowie, ma w swojej ofercie szeroki zakres świadczonych usług począwszy od różnorodnych masaży, przez terapie manualną, krioterapię, laseroterapię i inne zabiegi fizjoterapeutyczne. Oferta skierowana jest zarówno do osób starszych, jak i ludzi borykających się z problemami bólów kręgosłupa, czy bólów mięśniowych. Coś dla siebie znajdą tutaj też osoby, które chciałby się zrelaksować i pozbyć skutków stresującego trybu życia.

Proponowane formy reklamy: reklama takiego gabinetu może i powinna przebiegać wielotorowo. Sprawdzą się tutaj formy reklamy outdoorowej, takie jak plakaty, bilbordy czy nawet ulotki. Oferta taka skierowana jest do mieszkańców Krakowa. Powinna być umieszczona w miejscach o dużym ruchu. Mogą to być bilbordy uliczne widoczne dla kierowców samochodów, ale także plakaty rozmieszczone w miejscach wzmożonego ruchu pieszych. Dobrym pomysłem będzie także reklama w pobliżu samego gabinetu. Na plakatach powinna znaleźć się przede wszystkim informacja o lokalizacji oraz możliwości kontaktu. Powinna być ona zachęcająca do skorzystania z usług, w tym przypadku najlepiej sprawdzi się sugestywna grafika z niewielką ilością tekstu.

Inną kwestią, której nie można pominąć będzie też pozycjonowanie strony www.iclb.pl. Dzięki temu mieszkańcy Krakowa chcący skorzystać z masażu czy fizjoterapii, a poszukujący informacji na ten temat w sieci trafią we właściwe miejsce. Obok pozycjonowania wśród działań e – marketingowych firma powinna także prowadzić kampanie AdWords. Kampania linków sponsorowanych, dzięki której odnośnik do strony znajdzie się na szczycie wyników wyszukiwania pozwoli zdobyć wielu klientów. Ciekawym pomysłem może być także prowadzenie profilu na Facebooku oraz kampanie reklamowe w ramach tego portalu. Pozwolą one stworzyć grono wiernych klientów i aktywną społeczność.

Promocje i specjalne oferty: firma w swoich działaniach marketingowych stawia także na ofertę specjalną. Skierowaną do wybranego grona odbiorców. Przewiduje specjalne wejścia dla osób starszych z okazji Dnia Babci i Dzidka. Tego typu promocje mogłyby także sprawdzić się np. z okazji Dnia Kobiety. Inną formą obniżki cen, są promocje dla stałych klientów. Wykupienie pakietu zabiegów powoduje obniżenie ceny – wierni klienci płacą mniej, co może być także zachęcające dla osób korzystających regularnie z oferowanych przez gabinet zabiegów.

Powyżej omówiono jedynie niektóre formy promocji i reklamy, które obejmować może marketing gabinetu fizjoterapeutycznego. Generalnie firma chcąc odnieść sukces działając lokalnie powinna skupić się w swoich działaniach przede wszystkim na reklamie lokalnej oraz działania marketingu internetowego.

Sorry, the comment form is closed at this time.